Jeżeli poszukujesz porad na temat typów produktów w woocommerce, ich dodawania i właściwości – to dobrze trafiłeś. Tutaj pokażę, jakie rodzaje produktów można dodać do Twojego sklepu w WordPressie.
W artykule znajdziesz:
Na pewno chciałbyś w swoim sklepie promować konkretne produkty, wyróżniać już istniejące lub zachęcić użytkownika do zakupu konkretnych.
Niezależnie od platformy, mechanizmu sklepu internetowego widziałeś sekcje “Ostatnio dodane”, “Promowane/Wyróżnione”, “W promocji/Przecenione”. Również na Wordpresie, w mechanizmie WooCommerce istnieje taka możliwość. Chciałem ją tutaj pokazać.
Sekcja Ostatnio dodane
Tutaj w zasadzie nie ma co opisywać, sekcja skonfigurowana jest w taki sposób, że ostatnio dodane produkty do sklepu internetowego wskakują do tej sekcji.

Ten element możemy nazwać w zależności od naszych preferencji. “Nowości”, “Ostatnio dodane”, “Co nowego u nas!” – wszystkie te nazwy świadczą o tym, że są to ostatnie produkty dodane do naszego sklepu internetowego
Sekcja Promocje
Ta sekcja skonfigurowana jest w większości przypadków w taki sposób, że spośród wszystkich produktów, które mają ustawioną cenę promocyjną (cena jest obniżona), losowane są 4 produkty i wyświetlane. Cechą charakterystyczną tego elementu jest przekreślona cena pierwotna i wyeksponowana cena obniżona.

Wyróżnione produkty
Teraz przystępujemy do ustawienia ręcznego produktów do sekcji wyróżnione. Logujemy się do panelu zarządzania, wchodzimy do zakładki Produkty i przy produkcie, który chcemy wyróżnić klikamy w gwiazdkę.

Jeżeli oznaczymy więcej produktów, niż zdefiniowana przez nas liczba sekcji “wyróżnione” to produkty będą się losować.